TERUG

CASE |

Luyckx

Challenge

  • Herbepalen van de corporate identity (missie – waarden – visie) van het bedrijf. Werk een employer branding strategie uit. Produceer employer branding films en fotografie voor sociale media zodat potentiële medewerkers de weg naar het bedrijf vinden.

Outcome

  • Nieuwe corporate identity: definiëring & copywriting mission, values & vision
  • Nieuwe employer branding: look & feel/design
  • Employer branding films
  • Nieuwe slogan: “Minds & Machinery”
  • Verschillende print campagnes (posters, brochures, business cards, etc.)
  • End to end event organisatie
  • Fotografie
Short version

Medium

  • Social media campagne
  • Employer branding event
  • Website
  • Verschillende print afgeleiden
  • Fotografie:  Afdrukken (3mx1m) dibonds met bedrijfswaarden

Production secrets

  • De figuranten in de employer brand films zijn allemaal medewerkers van Luyckx. Er bestaat ook een blooper film (top secret).
  • De film sleepte een nominatie in de wacht op het corporate filmfestival in de categorie “Employer Branding”.
  • We produceerden een end to end bedrijfsevent om te onthouden. Nieuwe missie, waarden en visie werden gepresenteerd aan het personeel.
No items found.

Visual Identity projects

voor andere klanten

Cuypers – Van Moer Logistics – DCM – De Langhe Advocaten – Belgian Scrap Terminal - Futurn

No items found.
TERUG