TERUG

CASE |

Australian Home Made Ice Cream

Challenge

  • Produceer een film over hoe het nieuwe merk Fred’s ontstond uit het bestaande Australian Home Made Ice Cream. Doelpubliek: potentiële investeerders, potentiële franchisenemers, shopping centra, etc. Leg uit hoe Fred’s ontstond en hoe de franchise werkt. De bedrijfswaarden zijn de rode draad; verse, natuurlijke ingrediënten in huisgemaakt kwaliteitsijs

Outcome

  • Een smakelijke, kleurrijke reis in een live action/animatie combo.
  • Een soort explainer imago video voor een heel specifieke doelgroep.
  • Frisse en creatieve storytelling
Short version
Lange versie
Social media campaign

Medium

  • Klant/investeerder/franchisenemer meetings
  • Website

Production secrets

  • 360 graden foto’s hielpen ons om de exacte lichtomstandigheden te reproduceren in animatie scènes. Licht, reflectie, schaduwen, … het klopt allemaal.
  • De productie crew genoot van heel wat super lekker ijs en wafels.
  • Favouriete smaak van onze regisseur: Amarena. A must taste!
No items found.

Andere projecten voor

Fred's

  • Sociale media film: promotie van 30 jaar Australian Home Made Ice Cream
  • Een afgeleide film voor Fred’s: Les secrets des Fred’s.
  • Verschillende moodcuts voor website
No items found.
TERUG